W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest WSPL SP ZOZ w Rzeszowie, wsplspzozrze@poczta.onet.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 17 852 87 57. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Do budynku prowadzi 2 wejścia z czego jedno jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Ogólnodostępne jest wejście główne w godzinach pracy WSPL SP ZOZ. Budynek posiada szerokie korytarze umożliwiające swobodne poruszanie się oraz jest wyposażony w windy docierające na wszystkie kondygnacje przychodni. Budynek w całości przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem od strony wejścia głównego znajduje się wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Pochylnia zamontowana na parterze w wejściu do budynku nie jest w pełni automatyczna – wymaga pomocy drugiej osoby.
W przypadku trudności dotarcia interesanta na piętro istnieje możliwość obsługi interesanta przez pracownika Przychodni.
Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243)
W tym bloku można opisać takie elementy jak: